Bola de drac Z: OVAs

Fitxa tècnica

Comenta-ho a HitotsumeCAT Comenta-ho a Tadaima.cat

Sinopsi

El món d'en Goku. Reuniu-vos!:
Es tracta d'un episodi inèdit en el que en Goku, en Son Gohan, en Krilín i la Bulma acompanyen a en Trunks en la seva màquina del temps a través del passat i present de la sèrie. En cada escena en Goku i els seus amics et plantegen preguntes que has de respondre correctament.

El pla per a exterminar tots els superguerrers (1993):
El Dr Raichii és l'únic Tsúfur (una raça erradicada pels guerrers de l'espai fa molts anys) que ha sobreviscut. Ara vol venjar-se dels únics guerrers supervivents encara amb vida, en Goku i en Vegeta. Fent servir màquines que emeten Destron, un gas que destrueix tota la vida a la Terra. Ara els superguerrers només tenen 72 hores per trobar i destruir al Dr Raichii.

El pla per a exterminar tots els superguerrers (2010):
Reedició de "El pla per a exterminar tots els superguerrers" (1993). Extra inclòs al videojoc "Dragon Ball Raging Blast 2" per a Xbox 360 i PlayStation 3.
Part d'aquest anime ha estat llicenciat o editat oficialment en català. Se'n mostren només les parts no llicenciades.
Versió de Fansub independent (Godowk + Jonkar + Satanàs cor petit i Josconcillo)
Versió de GacelaPunch no Fansub
Aquest web només recopila el material editat. L'autoria de la versió en català és del fansub següent. Si vols, també pots baixar-ne els fitxers originals amb màxima qualitat.
Fansub independent (Godowk + Jonkar + Satanàs cor petit i Josconcillo)

Contingut

Vist Títol Notes
576p
480p
El pla per a exterminar tots els superguerrers (2010)
1088p
720p